jak dobrze planować dietę w domu

jak dobrze planować dietę w domu

Oszczędzacie na jedzeniu i jecie dobrze, czy tego nie da się raczej ze sobą połączyć?

Jajcar4

Posty: 3

 
Właśnie super przepisy ma, bo sama jest mamą i lepiej to wszystko wygląda w praktyce :) A zakupy zawsze robiłam i produktów nie brakowało.

pen_pal

Posty: 10

 
Dobrze właśnie się zainspirować nowymi przepisami, bo zdrowie rośnie, dzięki temu, a dzieci też wybredne u mnie :) Czasami trzeba się przyłożyć.

irecki67

Posty: 25

 
Dietetyka w najlepszym wydaniu, bo masz wsparcie profesjonalisty, a jednocześnie elastyczność w kuchni.

Jasio234

Posty: 3

 
Dobry pomysł, przejrzę przez weekend najbliższy i dam znać, jak z efektywnością :) W ogóle fajny temat, zainspirowałam się kilkoma rzeczami. Dzięki dziewczyny.

tveros34

Posty: 20

 
Pani Alicja Golonka dzieli się wiedzą o szybkim i zdrowym gotowaniu. Masz wiedzę bezpośrednio od dietetyk klinicznej https://dietetykgolonka.pl/. Spora wiedza. To też jest mama, więc rozumie dylematy, z jakimi borykają się kobiety. Poza tym inflacja to fakt, a na jej programie oszczędzam około 300 złotych, więc to się wyrównuje, a nie wspominam o czasie, bo pewnie dniówka wyjdzie w miesiącu.

Yuri20

Posty: 13

 
U mnie mąż narzekał, że ciągle to samo na stole, hehe :) W końcu pomyślałam, że i mi przyda się odmiana, dlatego też weszłam w temat :)

MBsmoke

Posty: 7

 
Przydałoby się trochę lepiej zjeść, bo mi też nie smakuje praktycznie nic w sklepie. Za dużo węglowodanów w diecie. Większe zbilansowanie by się przydało. Mam nadzieję, że te plany to uwzględniają.

esdoen1

Posty: 17

 
Warto się uczyć. Kulinaria to fajna sprawa, a wiadomo, że praca i obiad to średnia motywacja. Sama długo czegoś podobnego szukałam

amrmas22

Posty: 8

 
No, bardzo tani plan, potwierdzam. Kupiłam od razu, profesjonalnie to wygląda. Nie miałam pojęcia, że coś takiego funkcjonuje na rynku dietetycznym.

Dezmok56

Posty: 3